چگونه از انگلستان به ترکیه سفر کنیم؟ (بخش پنجم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : یک شنبه 15 مهر 1398
بازدید : 8
نویسنده : علی احمدی

رزرو از قبل در طول روزهای شلوغ

همان طور که گفته شد زمان های خاصی از سال وجود دارد که ترکیه با بازدید کنندگان پر می شود. اگر دوست دارید در این دوره از کشور بازدید کنید باید برنامه ریزی های بسیار خوبی را در پیش بگیرید. بنابراین حتماً برای ویزای خود اقدام کنید و تمام تنظیمات سفر را از قبل انجام دهید. برای جلوگیری از هرگونه مشکلی پیش از رسیدن به مقصد باید از قبل محل اقامت خود را نیز رزرو کنید.

تعطیلات رسمی را بشناسید

نکته دیگری که باید از آن آگاهی داشت تعطیلاتی است که معمولاً در ترکیه هست. به خاطر داشته باشید در این مدت شهرها کمتر شلوغ خواهند بود. این ممکن است به این دلیل باشد که اصناف یا بسته هستند یا فقط فعالیت محدودی انجام می دهند. بنابراین ممکن است شما در چنین روزهایی تمایل به سفر نداشته باشید زیرا کارهای کمتری را می توانید انجام دهید.

ارز را آماده کنید

جنبه مهم دیگری که باید در مورد آن بدانید ارز است. قبل از ورود به ترکیه مطمئن شوید که همیشه پوندهای خود را به لیر تبدیل کردید، زیرا احتمال وجود دارد که سریعاً بخواهید برای موارد خاص پول بپردازید. در عین حال باید این نکته را به یاد داشته باشید که مقداری ارز محلی در دست داشته باشید.

اکنون می توانید ماشین های خودپرداز را به راحتی و به محض ورود پیدا کنید. هنوز نباید به این دستگاه ها اعتماد کنید. درعوض اگر به منطقه دیگری سفر می کنید، بهتر است مقادیر اندکی پول (پوند) را همراه خود نگه دارید. دلیل این امر آن است که شما ممکن است به جای پیدا کردن دستگاهی که کارت شما را بپذیرد، پول خود را آسان تر تبدیل کنید.

چک مسافران ممکن است بیشتر از آنچه ارزششان را داشته باشد، مشکل بیشتری ایجاد کند زیرا که به راحتی پذیرفته نمی شوند. برای نقد کردن چک به پول در این موارد، باید یک بانک مناسب پیدا کنید. به این معنی است که باید زمان زیادی منتظر باشید، بنابراین بهتر است در چنین مواردی به پول نقد یا کارت اعتماد کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.